binnenstad van Hoi An - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Frans en Hennie Habekotté - WaarBenJij.nu binnenstad van Hoi An - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Frans en Hennie Habekotté - WaarBenJij.nu

binnenstad van Hoi An

Blijf op de hoogte en volg Frans en Hennie

28 Februari 2014 | Vietnam, Hoi An

Het was een groot hotel aan het strand Agribank Resort maar wat afgelegen .Dus zijn we weer in de binnenstad van Hoi An in Glory Hotel dicht bij oud Hoi An ,hier blijven we tot 4 maart en dan kijken we weer ,de temperatuur is hier geweldig vandaar dat we geen plannen nog hebben om verder te gaan ,heerlijk fietsen naar verschillende Dorpjes pottenbakkers en meubelmakers en boten bouwers met weinig gereedschap tot grote dingen in staat zoals bij ons denk ik in 1700 ,steenfabriekjes en dakpannenfabriekjes vrouwen en mannen werken in de openlucht of onder afdakjes prachtig om dit alles te zien. Foto's willen nog steeds niet dus afwachten maar. Groeten Hennie en Frans

  • 28 Februari 2014 - 11:19

    Piet:

    Hallo,

    Hoe is het met jullie? Ik heb van de week de dokter gehad, want ik heb het heel erg in mijn nek.Met Iselle
    ben ik wezen bloedprikken en foto's laten maken. Vandaag heeft Iselle gebeld voor de uitslag,maar de dokter had gevraagd om telefonisch contact, maar hij was vrij vandaag. Dus gaan we maandag mijn eigen dokter bellen.
    Jammer dat we niet kunnen skypen. We hebben een video bericht verstuurd. Misschien tot volgende week.
    Groeten Piet

    PS Hoi, we waren aan de late kant voor het skypen en toen bleek de batterij van de tablet leeg te zijn. Gr. Iselle

  • 28 Februari 2014 - 11:28

    Jiswi Wensink:

    hoi opa en oma hoe gaat het met jullie het gaat goed met mij. ik heb met mijn nieuwe tablet gespeelt daar kan ik ook mee skype ik zoek jullie op en dan kunnen we om 1.00 bij ons hoe laat is het dan bij jullie ik heb met eenh vriendje gespeelt die gaat naar de vakantie van school. groetjes jiswi :)

  • 28 Februari 2014 - 11:33

    Joop En Irma:

    Hai fam, dat lijkt me allemaal heel leuk om te zien en te beleven!! En fijne temperatuur en lekker fietsen wat wil een mens nog meer lieve groet ook van joop. Xx

  • 28 Februari 2014 - 11:37

    Isan Wensink:

    aloha opa en oma,
    hoe gaat het met jullie?
    met mij gaat het super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ik mis jullie heel erg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    oom piet heeft met de bingo een soort fotolijst gewonnen.
    dat zou ik ook wel willen heel veel winnen met de bingo.
    ik zit hier nu alleen op oom piet zijn tablet.
    ik heb ook de opdracht gekregen om een boek te lezen en te zeggen wat ik er van vind.
    het isbbest en leuk boek.
    hetv is een boek van iemand die jose kent.
    komen jukliebwelonline om 1 uur bijons?
    ik mis jullie echt hel erg soms kkan ik niet goed in slaap kmen
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxjes isan :):):);)

  • 28 Februari 2014 - 13:34

    Emma.:

    Hallo familie,

    Vandaag een spannende dag Elja wordt geopereerd en dat is erg zwaarook voor iedereen die om haar heen staat. We kunnen alleen maar meeleven.
    Nanda is gisteren onder het mes geweest en dat ls goed verlopen. Ze kan nu aan de revalidatie.

    Het klinkt weer allemaal heerlijk wat jullie doen. Geniet maar lekker.
    Zondag verjaardag van onze Wou, we zullen jullie missen!

    Grote groet Guus en Emma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Hoi An

Frans en Hennie

Beste Familie/Vrienden, Welkom op onze reissite.

Actief sinds 18 Jan. 2009
Verslag gelezen: 479
Totaal aantal bezoekers 149863

Voorgaande reizen:

21 Januari 2015 - 22 April 2015

Onze Reis 2015

15 Januari 2014 - 18 April 2014

Nieuwe reis 2014

15 Januari 2002 - 20 April 2013

Verre reis 2013

19 Januari 2012 - 20 April 2012

Verre rondreis 2012 van Hennie en Frans

18 Januari 2011 - 30 Maart 2011

overwinteren 2011

Landen bezocht: