wellness natuurlijke bronnen - Reisverslag uit Thôn Ðiền Hạ, Vietnam van Frans en Hennie Habekotté - WaarBenJij.nu wellness natuurlijke bronnen - Reisverslag uit Thôn Ðiền Hạ, Vietnam van Frans en Hennie Habekotté - WaarBenJij.nu

wellness natuurlijke bronnen

Blijf op de hoogte en volg Frans en Hennie

13 Maart 2014 | Vietnam, Thôn Ðiền Hạ

We zijn vandaag naar natuurlijke warmwaterbronnen en heerlijke mineraalrijke modderbaden geweest ,met hele grote zwembaden ,dat is pas fijn watertemperatuur 26 tot 39 graden warmwater watervallen en warmwater regenwater 37 graden te gek. Morgen gaan we weer genieten van dat alles ,het is hier niet zo ver vandaan in de bergen (Thap Ba) het water is hier rijk aan natriumsilicaatchloride wat een woord ,wat een heilzame werking heeft bij stress artritis en reuma hartelijke groeten van Hennie en Frans

• 13 Maart 2014 - 13:30

Truus:

Wat een vreselijk tijdverdrijf, maar niet heus. Maar waar zijn de bewijzen (foto's)???
    Hier is het nu 14 graden, dus op naar het voorjaar. Het schiet wel akelig snel op voor jullie hé, nog 5 weken. Groetjes

• 14 Maart 2014 - 09:45

Piet:

Hallo, hoe is het met jullie? Met mij is het wel goed. Woensdag heb ik zes keer gewonnen met dammen. Alles gewonnen. En gisteravond een prijs met de bingo. Iedere week win ik wel wat. Nog gefeliciteerd en de groeten van Piet

• 14 Maart 2014 - 10:44

Emma:

Oh heerlijk, het is te ver weg maar anders kwamen wij ook even ontstressen!!

Lieve groet van ons allen !