gelukkig nieuwjaar - Reisverslag uit Khu Quân Sư, Vietnam van Frans en Hennie Habekotté - WaarBenJij.nu gelukkig nieuwjaar - Reisverslag uit Khu Quân Sư, Vietnam van Frans en Hennie Habekotté - WaarBenJij.nu

gelukkig nieuwjaar

Blijf op de hoogte en volg Frans en Hennie

19 Februari 2015 | Vietnam, Khu Quân Sư

Ons hotel Lodge aan het strand is volgeboekt te laat ontdekt ,het is in Vietnam 18 februari oudejaarsavond met groot vuurwerk direkt bij ons hotel ,en de 19 februari is het Nieuwjaarsdag dus verplaatst naar een ander hotel Golden Time Hotel aan het vliegveld en strand we hebben uitzicht op de startbaan hopen dat het rustig blijft ,dus nog niet zo verkeerde plek, hier blijven we nog 4 nachten en dan zien we verder. Alle hotels overvol mensen hebben ook vrij ,dus treinen en bussen alles uitverkocht . Lieve groet Hennie en Frans

• 19 Februari 2015 - 09:04

Emma:

Gelukkig nieuw 'schaap' jaar.

Kus ons

• 19 Februari 2015 - 21:55

Joop & Irma:

Van ons ook een heel goed Schaap jaar gewenst. {Wat het ook betekend}
    Heel wat te zien daar denk ik,vandaag was de operatie van Sepp,goed gelukt maar hij zit nu met zijn beide onder benen 6 weken in het gips.
    Zal best moeilijk worden voor dat mannetje.
    Geniet maar lekker en lieve Groet Joop&Irma.

• 20 Februari 2015 - 11:04

Piet:

De groeten van mij en hoe is het daar?
    Hier alles prima!
    Ik heb net kaarten gemaakt.
    Gisteravond was er bingo. Ik heb niets gewonnen.
    We eten vanmiddag weer vis met aardappelen. Soep voor en vla na.
    Gr. Piet

• 20 Februari 2015 - 11:05

Iselle:

Hey, jammer dat het internet niet goed werkt! Maar ik was zelf ook een beetje laat. Volgende week proberen we het gewoon weer. We zien wel.

Dikke kus
    Iselle