verhuizen - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Frans en Hennie Habekotté - WaarBenJij.nu verhuizen - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Frans en Hennie Habekotté - WaarBenJij.nu

verhuizen

Blijf op de hoogte en volg Frans en Hennie

28 Februari 2015 | Vietnam, Hoi An

We gaan verhuizen naar een ander hotel ivm overboeking voor 1nacht we waren in Phu Thinh Boutique Resort en Spa, en gaan naar Agrebank hotel Resort voor 4nachten dit Resort ligt gelijk aan zee dus geen slechte ruil. De bus reis van Nha Trang naar Hoi An duurde 13 uur s'avonds om 19uur en s'morgens om 7uur waren we in Hoi An het is een slaapbus waar je languit ligt een soort stapelbedden (slaapstoel) maar dan Languit dus best te doen. Lieve Groet van Frans en Hennie

• 28 Februari 2015 - 16:46

Joop & Irma:

Wat een reis weer,maar dit ziet er heel aantrekkelijk uit,heerlijk zo dicht aan het strand.
    Hier hoesten we ons al weken een slag in de rondte.
    We zijn vanmorgen geschrokken van een overlijdens bericht van de zoon van Hennie en Willem Boer.
    Albert, die kennen jullie natuurlijk ook heel goed,kort ziekbed staat er bij, wat vreselijk he.
    Nou wat moeten sommige mensen toch veel meemaken in een leven.
    Het is geen leuk bericht maar ik vind dat ik het toch aan jullie moet vertellen.
    Morgen verjaardag van grote zus,lieve groet,
    Joop & irma.

• 02 Maart 2015 - 03:18

Frans En Hennie Habekotté:

Dit droeve bericht hebben we mee gekregen op Hollandgangers vreselijk voor de ouders Hennie en Willem. Lieve groet.

• 02 Maart 2015 - 15:11

Emma:

Het was gisteren weer erg gezellig op Wou's verjaardag, we hebben jullie gemist hoor, maar...
    Het ziet er weer fantastisch uit daar!!
    Klein beetje jaloers, maar hier begint het toch ook een beetje voorjaar te worden.
    Je kunt het merken aan de vogels.

Lieve groet van ons allen