Phan-Thiet - Reisverslag uit Xóm Chiếu, Vietnam van Frans en Hennie Habekotté - WaarBenJij.nu Phan-Thiet - Reisverslag uit Xóm Chiếu, Vietnam van Frans en Hennie Habekotté - WaarBenJij.nu

Phan-Thiet

Blijf op de hoogte en volg Frans en Hennie

12 Februari 2015 | Vietnam, Xóm Chiếu

Morgen 13 febr gaan wij met een slaapbus reistijd 6 uur naar Phan-Thiet ,we hebben een hotel daar direkt aan het strand .Eerst was de bedoeling naar het eiland Phú-Quôc dat ligt tegen Cambodia aan ,(de westkant )in de Thaise zee
Maar daar is malaria gebied dan moeten we weer pillen slikken dat gaan we niet doen .Het word definitief Phan-Thiet oostkant (noordelijke richting )en als het ons daar bevalt blijven daar wat langer.Morgen een lange busreis ,maar we kunnen er languit bij liggen in de bus .vandaag nog aan de oever in de schaduw van de Sai-Gon rivier gezeten kijken naar de vele boten die op de rivier varen . De rivier doorkruist de stad in meerdere districten ons hotel Gia Vien is in district 1 bijna aan een park gelegen in het centrum. lieve groet Hennie en Frans

• 13 Februari 2015 - 11:11

Iselle:

hey, hoe is ie ? Hier alles ok in de vijverhof alleen geen verbinding. we proberen het nog een keer. en anders tot de volgende keer. x x x

• 13 Februari 2015 - 11:16

Piet:

Hallo Frans en Hennie,
    Het is hier mooi weer.
    We eten vanmiddag weer lekker.
    Je kunt uit vier soorten kiezen.
    Er is ook vis. Een lekkerbekje met appelmoes
    en aardappelen.
    De groeten uit de vijverhof.
    Piet

• 13 Februari 2015 - 16:11

Frans En Hennie Habekotté:

Ja iselle internet is nog niet alles stroom valt hier steeds weg door de harde wind van zeeū

• 15 Februari 2015 - 14:43

Henny En Kees :

Hey Henny en Frans.
    "t Is weer genieten voor jullie,al heel wat gezien
    in korte tijd.
    Het is leuk om al die bijzondere boten te zien,
    en al jullie andere foto's.
    Jullie moesten de groeten hebben van Zwiertje,
    ze heeft drie weken de griep gehad.
    Wij beiden net zo, maar zijn er nu weer vanaf.
    We vinden het leuk, en blijven jullie volgen.
    Geniet van alles.
    En en een vrienden groet van ons beiden.
    Liefs Henny en Kees