Bintan eiland Indonesië - Reisverslag uit Telukbakau, Indonesië van Frans en Hennie Habekotté - WaarBenJij.nu Bintan eiland Indonesië - Reisverslag uit Telukbakau, Indonesië van Frans en Hennie Habekotté - WaarBenJij.nu

Bintan eiland Indonesië

Blijf op de hoogte en volg Frans en Hennie

19 Maart 2015 | Indonesië, Telukbakau

We zijn alweer een aantal dagen op het eiland Bintan Indonesië .Het internet doet het af en toe gelukkig. Het is een overheids internet , het normale internet doet het niet.We zijn aan de oostkant van Bintan van oost naar west Bintan is het 1 uur rijden ,dus is het eiland toch groter dan wij dachten. Sahid hotel Beach Resort de eigenaar is minister Sahid en woont in Jakarta . Het is aan de oostkant heel rustig we zijn alleen in het hotel , het hotel heeft 110 kamers en de kamers staan leeg ,dus we hebben de ruimte . kamers over nog voor de hele familie ,dus je kunt nog komen.Lieve Groet Hennie en Frans

• 19 Maart 2015 - 15:11

Emma:

Hallo Globetrotters,

Klinkt heel verleidelijk, maar helaas de plicht roept :-)

Geniet lekker van de rust

Lieve groet uut Kamp'n

• 20 Maart 2015 - 09:18

Piet:

Goedemorgen of al weer middag bij jullie, hoe is het bij jullie? Met mij is het wel goed (half), want ik ben komen te vallen. grote blauwe plek op de rug. Ellebogen kapot en de knieen. De rolstoel stond niet goed en toen ging ik er naast zitten.
    Gisteravond heb ik niets gewonnen met de bingo. Wel met dammen (6x) en ik doe tegenwoordig ook mee met koersbal. Daar ben ik op de derde plaats gekomen met een achterstand van vijf punt.

Groeten van Piet

• 20 Maart 2015 - 09:24

Iselle:

Hey pap en mam, hoe is ie. vandaag zeker ook geen internet? want jullie zijn niet beschikbaar.
    Drukke week gehad deze week, maar wel leuk. Met Isan naar Almere geweest. Ze had een studiedag.

Hebben jullie mijn mail nog gehad? Afgelopen zondag in Zwartsluis geweest. De orchideeen staan er fantastisch bij, maar ja :0. Weinig post , maar allemaal bedelbrieven. Ongeveer driekwart van de stapel!!!

Nou tot de volgende keer!
    Lieve groet,
    Iselle

• 20 Maart 2015 - 18:40

Joop & Irma:

Hallo H&F dus het is Bintan geworden, we hadden gedacht er komt vast een bericht uit New Zeeland of Australie,maar als jullie het maar naar de zin hebben,en dat lukt nog wel zo te horen.
    Lieve groet uit kampen waar de Lente nou echt gekomen is. Joop& Irma.

• 21 Maart 2015 - 11:52

Dina En Arie Mulderij Hoogeveen:

Hartelijke groeten en een dikke kus vanuit Hoogeveen. De omgeving waarin jullie verkeren, bevalt kennelijk goed.Pas goed op elkaar en kom gezond weer terug.

• 21 Maart 2015 - 11:52

Dina En Arie Mulderij Hoogeveen:

• 02 April 2015 - 14:57

Gerda Habekotte.:

hallo reislustigen,

als het kan blijf nog een paar maand langer.het weer bij jullie is daar beter als hier. moet je wel terug breng dan dat mooie weer mee, gr gerda.