Sanur Bali 27 jan - Reisverslag uit Zwartsluis, Nederland van Frans en Hennie Habekotté - WaarBenJij.nu Sanur Bali 27 jan - Reisverslag uit Zwartsluis, Nederland van Frans en Hennie Habekotté - WaarBenJij.nu

Sanur Bali 27 jan

Door: frans

Blijf op de hoogte en volg Frans en Hennie

27 Januari 2011 | Nederland, Zwartsluis

Hallo we zijn inmiddels in Sanur, en hebben een fiets gehuurd voor 5 dagen ,dus we gaan de komende dagen hier heerlijk fietsen.Over het platte land ,kom je van alles tegen.Al is het wel druk verkeer om Sanur uit te komen. hartelijke groeten Hennie en Frans

• 27 Januari 2011 - 13:11

Corinne En Jan:

Dat ziet er goed uit en een goede reis gehad. Wij hebben hier bepaalt geen korte broeken weer. Frans we kunnen nu ieder aan eigen kant het zelfde raam lappen. Een dag na dat jullie weg waren hebben ze het glas geplaatst. Een heleeeeeee fijne vakantie gewenst vanuut de sluus.

• 28 Januari 2011 - 08:20

Joop & Irma:

Hoy familie,het klinkt heel aanlokkelijk. zonfiets huren en zo,we zien het zo voor ons,maar ja wie weet ooit nog eens, hier gaat alles zo n gangetje het begint weer een beetje te winteren maar de eerste tekenen van de lente zijn ook al weer zichtbaar.Geniet maar lekkker hoor en tot later. Liefs Joop & Irma.

• 28 Januari 2011 - 10:12

Emma:

Nou fiets ze en kijk uit met oversteken! Wat is het daar toch een kompleet andere wereld dan hier!
    Het wintert hier weer een beetje en we hebben stralend zonnig weer en dat doet iedereen goed.
    Hartelijk groet van ons allen.

• 28 Januari 2011 - 14:15

Iselle:

Hey,
    Gaat lekker daar zie ik? Hebben jullie de kids nog gezien? Zie vorige bericht.
    Enneh, wordt er niet meer geskyped enzo...
    Ik stuur even een mailtje.
    Iselle

• 31 Januari 2011 - 20:59

Erica:

Lieve pa en ma,

Kians verjaardag is al weer voorbij.
    Het was een rustig maar leuk feestje!
    Beide kids hebben de griep achter de rug. Marijn vorige week en Kian twee weken geleden. Gelukkig allemaal goed kunnen regelen met oppas. Stuur daarom maar wat warmte onze kant uit. Kunnen we goed gebruiken met al die griepvirussen. Veel plezier op jullie fietse!

lfs van je dochter