Penang Phuket - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Frans en Hennie Habekotté - WaarBenJij.nu Penang Phuket - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Frans en Hennie Habekotté - WaarBenJij.nu

Penang Phuket

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans en Hennie

27 Maart 2011 | Thailand, Phuket

Hallo allemaal we zijn nu in Thailand het eiland Phuket ,hier blijven we een aantal dagen, tot 31 maart. En gaan dan naar de Phi Phi eilanden ,dat is op dit moment de planning. We zijn gevlogen van Penang naar Phuket tijd 13.45 en waren 13.45 in Phuket ,je haalt weer tijd in, wel een gek moment toen we op het horloge keken . verder gaat alles goed met ons. Groeten van Hennie en Frans in Phuket verblijven we in hotel Golden Sand Inn

• 27 Maart 2011 - 16:00

Joop & Irma:

hoy familie, nou dat ziet er weer goed uit hoor, vooral dat bord met scampys spreekt me erg aan,het is hier nu ook heerlijk voorjaars weer we hebben al een week regelmatig in de zon gezeten,het schiet nu voor jullie aardig op he zal toch ook wel weer fijn zijn om deze kant weer uit te gaan nou lui, geniet nog maar lekker en tot horens maar weer, liefs Joop & Irma.

• 29 Maart 2011 - 08:56

Iselle:

Bel ons! Er is iets aan de hand. Zie mail!