We zijn op Koh Lipe - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Frans en Hennie Habekotté - WaarBenJij.nu We zijn op Koh Lipe - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Frans en Hennie Habekotté - WaarBenJij.nu

We zijn op Koh Lipe

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans en Hennie

21 Maart 2012 | Thailand, Bangkok

Hallo allemaal we zijn op het eiland Koh lipe zijn inmiddels verhuisd naar een ander hotel direct aan het strand Mali resort . Daar blijven we tot volgende week dinsdag 27 maart internet is hier niet op de kamer dus moeten we naar internetcafe foto s komen dus ook later 27 maart vertrekken we naar het eiland Langkawi. Lieve groet aan allen Hennie en Frans

• 21 Maart 2012 - 08:25

Joop & Irma:

Hoy familie,het heeft even geduurd maar we hadden de computer stuk,is nu weer opgelost,dus we kunnen weer contact leggen het ziet er wel weer goed uit daar maarhier is het inmiddels ook lente geworden dus we gaan van de zon mee snoepen,met Jose en Sepp-Johannes gaat alles goed en hopelijk gaat het met ons ook weer wat beter. Liefs Joop+ Irma,

• 21 Maart 2012 - 11:36

Erica:

Lieve pa en ma,
    Eindelijk ook weer eens goed nieuws uit Harderwijk.
    Jeroen heeft een verlenging van zijn contract gekregen en zoals het er nu uit ziet
    krijgt hij ook qua functie een beter takenpakket (zoals hijzelf altijd gehoopt heeft, wordt hij beter ingezet op zijn kwaliteiten).
    Zelf neem ik volgende week afscheid van mijn collega's bij Intervens en ga een nieuwe start maken bij Careander en me concentreren op thuis (dat is nu even mijn (onze) prioriteit).

Lieve groet van jullie dochter :-)

• 23 Maart 2012 - 09:26

Piet:

Hallo,
    Ik heb gisteren twee prijzen gewonnen bij de Bingo.
    En ik heb bloemschikken gedaan.
    Vandaag heb ik een bloemkaart en een kabouterkaart gemaakt. De bloemen stuurt Iselle naar tante Riek.
    Groeten Piet
    En tot over 4 weken!

• 24 Maart 2012 - 12:45

Ep En Wou:

Ha Frans en Hennie,
    Het gaat jullie goed zo alle verslagen lezend!
    Wij hebben hier nu heerlijk weer, officieel lente!

Frans nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! als jullie terug zijn nemen we er een borrel op! (of meer natuurlijk :))

Aan de Hogeweg is het nu tijd voor lammetjes en dat is altijd een drukke boel.
    Bas en Monique zijn vorige week verhuisd naar IJsselmuiden, Erg mooi allemaal, verhuisbericht volgt nog.

Tsja verder niet al te veel bijzonders!

Geniet er nog maar van en de hartelijke groeten vanaf Kamperveen.

Ep en Wou.