Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Frans en Hennie Habekotté - WaarBenJij.nu Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Frans en Hennie Habekotté - WaarBenJij.nu

Bangkok

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans en Hennie

14 Februari 2013 | Thailand, Bangkok

We zijn aangekomen in Bangkok en blijven een aantal dagen , kunnen we rustig uitzoeken . Hoe het verder gaan doen. lieve Groet Franshennie

• 14 Februari 2013 - 17:12

Joop&irma:

hallo familie,nou jullie reizen er wat af hoor,succes met de volgende bestemming.

Liefs joop & irma.

• 14 Februari 2013 - 17:57

Arie Dina:

hallo frans hennie het is hier weer winter, wij zijn allebij snip verkouden het word tijd dat wij ook op vakantie gaan.stuur hier ook maar wat zon daar knap je van op.xxxarie dina.tot de volgende briefje.

• 15 Februari 2013 - 10:38

Piet:

Hallo,

Ik heb nog een prijs gewonnen met de bingo gisteravond. Een klok en spul om in te smeren.
    Op het ogenblik ben ik bij het schilderen een fruitschaal aan het maken.

Ik heb ook een nieuw bed gekregen. Het slaapt wel lekker.

Het is hier harstikke koud. Allemaal sneeuw en vriezen.
    Ik ben al drie weken thuis. Je kunt nergens heen. Door het weer.

Hartelijke groeten,
    Piet

• 15 Februari 2013 - 10:42

Iselle:

Ha lieve pa en ma,

Wat een gereis zeg! Zit je op een eiland, kom je er niet af!
    Wat een waardeloze vakantie!! :)

Hopelijk vinden jullie snel een mooi eilandje, want het is wel de bedoeling dat jullie een beetje bruin terug komen! :)

Hier alles ok. Isan en Jis hebben allebei hun rapport gekregen. Mooie cijfers. Isan mag haar rekentoets overdoen, die was nu niet zo goed gegaan.

Heb je mijn email ontvangen? Kun je mooi belasting gaan betalen! :)

Lieve groeten van Iselle en de rest