Bali gaan we verlaten - Reisverslag uit Banjar Belanjong, Indonesië van Frans en Hennie Habekotté - WaarBenJij.nu Bali gaan we verlaten - Reisverslag uit Banjar Belanjong, Indonesië van Frans en Hennie Habekotté - WaarBenJij.nu

Bali gaan we verlaten

Blijf op de hoogte en volg Frans en Hennie

11 April 2013 | Indonesië, Banjar Belanjong

We vliegen morgen vanaf Bali naar Kuala Lumpur ,en slapen daar nog een paar nachten . Probeer een hotel te boeken in het centrum van de stad , nabij het winkelcentrum. De E-reader van Hennie heeft hèt begeven ,die kan al een tijdje geen boeken meer lezen. Vermoedelijk de batterij stuk ,je kun hem niet meer opladen , hopelijk vinden we daar een nieuwe batterij ,zodat Hennie haar boeken weer kan lezen.En daarna hebben we nog een weekje voordat we naar huis komen.Lieve groet vanuit het zuiden van Bali Sanur Hennie en Frans

• 11 April 2013 - 10:55

Truus:

Heerlijke vakantie gehad hé. Mooi weer, prachtige foto's. Hier alles goed. Nu aftellen en dan weer naar huis. Wordt weer wennen voor jullie. Goede reis terug.

• 11 April 2013 - 12:03

Emma:

Hallo bromnozems,

Geniet nog van jullie laatste week daar, maar home sweet home toch !!!

Knuffel vanuit een vochtig Kampen, waar het eindelijk voorjaar wordt.

Goede thuisreis gewenst.

PS Hennie met jouw verjaardag hopen we op Cuba te zitten :-)

• 11 April 2013 - 13:03

Jeroen Fidder:

Een goede reis toegewenst. We zien uit naar jullie terugkomst. Thuis bij ons is alles goed.

Fidderoni's

• 11 April 2013 - 21:57

Joop & Irma:

Hallo familie,de laatste week van jullie reis,geniet er nog even van.

Joop ligt in bed met een fikse longontsteking,heeft anti biotica we hopen dat dit snel en goed helpt.

Fijne dagen nog en een voorspoedige reis, Liefs Joop & Irma.