Aangekomen in Koh Lanta - Reisverslag uit Ban Sala Dan, Thailand van Frans en Hennie Habekotté - WaarBenJij.nu Aangekomen in Koh Lanta - Reisverslag uit Ban Sala Dan, Thailand van Frans en Hennie Habekotté - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Koh Lanta

Blijf op de hoogte en volg Frans en Hennie

27 Februari 2013 | Thailand, Ban Sala Dan

We zijn inmiddels in Koh Lanta en hebben een slaapplaats gevonden ,hier blijven we een aantal dagen. Het is een groot en mooi eiland met lange witte zandstranden ,met palmbomen aan het strand dus ook lekker schaduw ,want dat moet je wel hebben bij deze temperaturen .We hebben 3,5 uur over de tocht gedaan ,bij heerlijk weer ,en een lekkere stevige wind ,langs een prachtige kust. Hartelijke groeten Hennie en Frans Onze oudste dochter is vandaag jarig hoera hoera alweer 46 jaar geworden ,we hebben inmiddels contact gehad.Ook alle andere familie van harte gefeliciteerd en nog vele jaren in goede gezondheid.

• 27 Februari 2013 - 12:12

Emma:

Hi Globies,

Ziet er weer prachtig uit !

Warme groet vanuit een koud Nederland, waar griepvirusjes een poging doen zich te nestelen :-)
    Het wordt tijd dat het voorjaar word, maar daar hebben jullie lekker geen last van.

• 27 Februari 2013 - 16:20

Emma:

Ik lees net pas het hele bericht.

Van Harte gefeliciteerd met jullie dochter, 46 al weer, wel een wereld leeftijd.

Erica als je dit leest van Harte en nog heel veel goede en liefdevolle jaren gewenst.

Grote groet Guus en Emma

• 27 Februari 2013 - 22:26

Joop - Irma:

Hallo dear famely, nou wat een mooi nieuw eiland, zijn jullie daar soms al eerder geweest?Komt ons een beetje bekend voor,nou gefeliciteerd met jullie oudste dochter,wat gaat de tijd snel he,we zien haar nog zo spelen met carolien,wat is de temp daar ongeveer? Let op ons nieuwe E mail adres,en geniet nog maar lekker wij zitten hier nog steeds in de kou.
    Lieve Groet Joop&Irma.