Bali zijn we nu - Reisverslag uit Anyar, Indonesië van Frans en Hennie Habekotté - WaarBenJij.nu Bali zijn we nu - Reisverslag uit Anyar, Indonesië van Frans en Hennie Habekotté - WaarBenJij.nu

Bali zijn we nu

Blijf op de hoogte en volg Frans en Hennie

16 Maart 2013 | Indonesië, Anyar

We hebben inmiddels alweer een nacht geslapen op het eiland Bali ,de aankomst tijd was 11.30 gisteravond dus een lange dag ,het vliegtuig in Langkawi had vertraging waardoor misten we de aansluiting in Kuala Lumpur ,daar moesten we een vliegtuig later nemen .We zijn vanmorgen voor controle bij de tandarts geweest ,maar hij vond dat het gebit er goed uitzag ,en het zonde te vinden om aan nog goede tanden of kiezen kronen te plaatsen . We hebben zijn advies maar aanvaard ,en dus niets ondernomen. Verder blijven we voorlopig even een aantal dagen in Kuta en zien dan wel verder. Hartelijke groeten Hennie enFrans (jammer Irma)

  • 17 Maart 2013 - 15:03

    Iselle:

    Hoi, Belden jullie net? Wij waren net te laat.
    We zitten achter de computer dus skypen kan ook.
    xxxxx

  • 17 Maart 2013 - 15:17

    Isan:

    lieve opa en oma
    tante jeannnette heeft kittens gekregen zo schattig ik mocht er een vast houden
    ik wou nog blijven maar we gingen al weg jammer
    ik ben gister gaan zwemmmen met sadaf mijn bff dat was heel leuk en lekker hhihihihi
    en vandaag gingen papa en jiswi zwemmen maar ik had geen zin net was ik mijn nagels aan het lakken toen belde iemand ik rende naar beneden en nam net niet op tijd op
    ik kan alleen niet kiezen welke kleur nagellak ik doe rood met stickertjes of blauw met crackle nagelllak
    ik heb heel veel te vertellen dus dit berichtje kan nog wel even duren
    morgen krijg ik de uitslag voor mijn rekentoets zo zenuwachtig en voor de engels toets heb ik een..........10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en trouwens weten jullie al waar we heen gaan in de herfst vakantie ik hoop kreta mama wil ook wel naar kreta en ik heb zaterdag een ritmische gym wedstrijd!
    en dinsdag mag ik mee doen met de dropactie zo leuk helaas mis ik dan wel een les van ritmische gym en misschien ga ik vragen of ik een spray mag kopen dan krijg je een kleurtje in je haar maar dat gaat er wel weer uit als je onder de douche of in bad gaat zo cool twee meisjes uit mijn klas hebben het ook
    het ziet er zo mooi uit en als ik een c voor rekenen haal mag ik weer gaatjes (lekker puh opa en papa hahahah) xxxxxxxxxxxxxxxxxjes van isan de liefste (soms eigenwijs ) kleindochter van de hele wereld en het universum en de beste violiste van de hel wereld en de beste ritmische gymnastiek meisje van de hele wereld en het universum ahahhahahahahahaahaah hiihhiihihhiihhiihihihihhihiihihih hohohohohohohohoh hehehehehheehheheh huhuhuhuhuhuhuuhuhuhuuhu (: kort samengevat groetjes isan hennie marie wensink hahahahahahahaah doei tot 19 april troouwens hebben jullie mooi weer ?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Anyar

Frans en Hennie

Beste Familie/Vrienden, Welkom op onze reissite.

Actief sinds 18 Jan. 2009
Verslag gelezen: 365
Totaal aantal bezoekers 149999

Voorgaande reizen:

21 Januari 2015 - 22 April 2015

Onze Reis 2015

15 Januari 2014 - 18 April 2014

Nieuwe reis 2014

15 Januari 2002 - 20 April 2013

Verre reis 2013

19 Januari 2012 - 20 April 2012

Verre rondreis 2012 van Hennie en Frans

18 Januari 2011 - 30 Maart 2011

overwinteren 2011

Landen bezocht: