Permuteran - Reisverslag uit Banjar Bunutpanggang, Indonesië van Frans en Hennie Habekotté - WaarBenJij.nu Permuteran - Reisverslag uit Banjar Bunutpanggang, Indonesië van Frans en Hennie Habekotté - WaarBenJij.nu

Permuteran

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans en Hennie

28 Maart 2013 | Indonesië, Banjar Bunutpanggang

We zijn inmiddels weer verhuisd en zijn in Permuteran , inmiddels al weer een heerlijk nachtje geslapen in een huisje ,naast de Villa van de baas van het Resort Aditya . Hij is met ons wezen snorkelen ,en een plek aangewezen van een prachtig koraalrif op 30 meter vanaf het strand ,dus wij hebben ons plekje wel gevonden.En voorlopig blijven we hier .Het internet laat ons in de steek maar we geven niet op ,de familie op de hoogte te houden.we mogen een huisje bouwen op zijn grond en kunnen dan ieder jaar hier naar toe zegt( de baas )het tweede huis van de Fam. Dus wie doet mee? Het is hier een prachtige omgeving voor de weg oversteken ben je aan het strand. Achter kijk je tegen de groene bergen aan.We hebben hier alle tropische vruchten in de tuin. Vanmorgen liepen hier zwarte biggetjes in de tuin. Het is hier heerlijk rustig alleen hanengekraai s,morgens dus een heerlijke omgeving om vakantie te houden.Hartelijke groeten van Hennie en Frans

• 28 Maart 2013 - 09:41

Emma:

Klinkt idyllisch, is er ook een golfbaan in de buurt ?
    Op je oude dag moet je wel in beweging blijven :)

Groetjes

• 30 Maart 2013 - 18:35

Joop & Irma:

Hallo familie,nou het ziet er wel lekker uit daar bij jullie,beter als hier het is hier met pasen nog kouder als met de kerst,dus dat missen jullie mooi,we wensen jullie goede pasen toe en het schiet nou toch mooi op voor jullie,je zal zo langzamerhand toch ook wel weer naar huis verlangen. Liefs Joop & Irma.