permuteran naar Lovina - Reisverslag uit Banjar Bunutpanggang, Indonesië van Frans en Hennie Habekotté - WaarBenJij.nu permuteran naar Lovina - Reisverslag uit Banjar Bunutpanggang, Indonesië van Frans en Hennie Habekotté - WaarBenJij.nu

permuteran naar Lovina

Blijf op de hoogte en volg Frans en Hennie

06 April 2013 | Indonesië, Banjar Bunutpanggang

Permuteran naar Lovina noord Bali ,we blijven nog een nacht slapen in Aditya resort in de plaats Lovina in
het noorden .En dan vertrekken we morgen om 9 uur naar het zuiden van Bali naar Sanur daar slapen we in het Mercure resort we reizen met de shuttle bus naar het zuiden . We zijn nog naar het eiland Menjangan wezen snorkelen prachtig mooi en glas helder water ,heb je daar , ook onder water gefilmd .Menjangan ligt dicht bij Java het is een natuurgebied met prachtig koraal en gekleurde vissen. Het internet is nog steeds een probleem dus geen foto's nog .Maar hopelijk lukt het in Sanur.Hartelijke groeten Hennie en Frans

• 09 April 2013 - 16:45

Erica:

Lieve pa en ma,

Ziet er goed uit die villa van jullie.
    Er wordt wat afgesnorkeld door jullie.
    Gelukkig wordt het hier a.s. week-end ook weer mooi weer joehoe!
    Veel lieve groeten,

Erica XXX

• 10 April 2013 - 21:17

Ina En Douwe:

Wij zijn intussen ook weer thuis. Mooi weer gehad in Spanje. De vloeren zijn gelegd en de muren geverfd, dus kunnen we nu zelf aan de slag om het weer toonbaar en schoon te maken. Het is geen hobby van ons klussen in huis maar soms moet je wat.Nog een paar weken en dan zit het er voor jullie voorlopig ook weer op. Nog een fijne tijd en gauw tot ziens. Douwe en Ina