Hanoi - Reisverslag uit Xóm Phó, Vietnam van Frans en Hennie Habekotté - WaarBenJij.nu Hanoi - Reisverslag uit Xóm Phó, Vietnam van Frans en Hennie Habekotté - WaarBenJij.nu

Hanoi

Blijf op de hoogte en volg Frans en Hennie

21 Februari 2014 | Vietnam, Xóm Phó

We gaan morgen naar de plaats Hoi An want het blijft hier koud ,naar het noorden heeft ook geen zin ,want er ligt sneeuw in de bergen ,wat in honderd jaar niet is voorgekomen .En daar zitten we helemaal niet op te wachten. Dus vliegen we morgen om twee uur naar Da Nang en dan per bus of taxi verder naar Hoi An .We hebben nu in Hanoi 1 dag warmweer gehad .dat is toch wel wat te weinig.Groeten van Hennie en Frans

• 21 Februari 2014 - 10:43

Piet:

Goedemorgen,

Hoe is het met jullie? Ik ben bij het ziekenhuis geweest.
    In mei moet ik weer, maar daar ga ik niet heen.
    Want dan moet ik op een harde bank liggen een kwartier lang.
    Dat doet me veel te zeer.

hartelijke groeten van Piet

• 21 Februari 2014 - 10:47

Iselle:

Hey,
    Paps en mams,

Jullie hebben het koud? Hier is het 12 graden. Vandaag wat regen, maar ook al zon gehad! Heerlijk.
    Jiswi heeft woensdag meegedaan met de overijsselse kampioenschappen dammen.
    Ze zijn tiende geworden, maar het was wel heel leuk.
    Het was in Heino bij het Summercamp. daar gaat Isan dit jaar naartoe op kamp.
    Dus kon ik gelijk een beetje rond kijken. het zag er erg goed uit.
    Een mooie kampeerboerderij en een leuk meertje. Midden in de bossen.

Bij ons is alles ok en bij jullie ook zo te zien. Was dat nou een trouwfoto? Met dat boeket? De meeste mensen gaan daarvoor naar Vegas om een tweede keer te trouwen toch? Ha ha, het zag er mooi uit.

Groeten Iselle