veilig in Dubai - Reisverslag uit Ma‘sharat al Baḩārnah, Verenigde Arabische Emiraten van Frans en Hennie Habekotté - WaarBenJij.nu veilig in Dubai - Reisverslag uit Ma‘sharat al Baḩārnah, Verenigde Arabische Emiraten van Frans en Hennie Habekotté - WaarBenJij.nu

veilig in Dubai

Blijf op de hoogte en volg Frans en Hennie

11 April 2014 | Verenigde Arabische Emiraten, Ma‘sharat al Baḩārnah

We zijn voor de laatste week in Dubai, en daarna richting naar huis ,dan zijn we alweer 3 maanden onderweg en natuurlijk ook weer heerlijk om thuis te zijn . We hadden gisteren een overstap in Colombo Srilanka vandaar naar Dubai met natuurlijk de tijdverschillen , dus het was een zeer lange dag maar dan kunnen we alvast een beetje wennen. Nu is het tijdverschil nog 2 uur het was 7 uur we lopen al aardig in. Opa is druk bezig voor Isan haar wandelstok ,zal maar vast een foto toesturen dan kun je kijken of je het mooi vind . Lieve groeten van Hennie en Frans

• 12 April 2014 - 21:58

J00P&IRMA:

Hallo familie de laatste etappe,nou het was wel een trip zeg,maar het zal nu toch wel lekker zijn om weer naar huis te gaan hopelijk blijft het zulk mooi weer als we de laatste tijd hier al gehad hebben.
    Nog een goede reis voor het laatste stuk en tot gauw.
    Liefs Joop & Irma.