We hebben al heel wat vluchten gemaakt - Reisverslag uit Ma‘sharat al Baḩārnah, Verenigde Arabische Emiraten van Frans en Hennie Habekotté - WaarBenJij.nu We hebben al heel wat vluchten gemaakt - Reisverslag uit Ma‘sharat al Baḩārnah, Verenigde Arabische Emiraten van Frans en Hennie Habekotté - WaarBenJij.nu

We hebben al heel wat vluchten gemaakt

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans en Hennie

14 April 2014 | Verenigde Arabische Emiraten, Ma‘sharat al Baḩārnah

Totale reis onze eerste vlucht was Amsterdam Istanbul (Turkije)Dubai (Verenigde Arabische Emiraten) Colombo (Srilanka)Kuala Lumpur (Maleisië )Hanoi (Vietnam)Da Nang (Hoi An) Ho Chi Minh Nha Trang Ho Chi Minh Kuala Lumpur(Maleisië )Krabi (Thailand) het eiland Kho Lanta Kuala Lumpur (Maleisië )Colombo (Srilanka )Dubai Bourgas (Bulgarije) Amsterdam . In Dubai een cruise gemaakt naar Oman Muskat Khasab Abu Dhabi Dubai (Verenigde Arabische Emiraten) totaal 8dagen. In Srilanka rondreis per auto van Noord naar Zuid. Colombo Negombo Anuradhapura Jaffna noorden Polonnaruwa Kandy met de trein van Nuwara Eliya naar Badulla Met auto Hikkaduwa Galle zuiden . Dit is de totale rondreis die we gemaakt hebben. Het zijn totaal 17 vluchten 1 boot reis. 1rondreis per auto en 1 treinreis . Groeten van Hennie en Frans

• 16 April 2014 - 15:25

Emma:

Hallo globetrotters,

Ja jullie hebben weer een geweldige zwerftocht over ons bolletje gemaakt!
    We hebben genoten van jullie verslagen en fot's, bedankt !
    Succes op de vlucht naar huis, home sweet home !
    Vrijdag is het fris, maar voor Pasen zijn de berichten goed.

Dikke knuffel van ons allen

• 16 April 2014 - 20:02

Erica:

Lieve pa en ma,

Fijn het schiet op. Nog even en dan zijn jullie er weer.
    Goede reis terug! Liefs van de fidderoni,s xxx

• 16 April 2014 - 21:15

Truus:

Het zit er al weer bijna op. Geweldige dingen gezien. Goede reis naar huis.
    Hier zijn wat dingen veranderd, maar dat hoor je wel.

Groetjes