Ton Sai Beach Thailand - Reisverslag uit Railay Beach, Thailand van Frans en Hennie Habekotté - WaarBenJij.nu Ton Sai Beach Thailand - Reisverslag uit Railay Beach, Thailand van Frans en Hennie Habekotté - WaarBenJij.nu

Ton Sai Beach Thailand

Blijf op de hoogte en volg Frans en Hennie

21 Maart 2014 | Thailand, Railay Beach

We zijn gisteren aangekomen in Krabi en zijn gelijk met de boot naar Railey West Beach ,en van daar met de boot naar Ton Sai Beach gevaren .We blijven hier voorlopig 4 nachten ,en dan gaan we weer naar de vaste wal. Want hier zijn we naar toegegaan om te snorkelen. Maar je bent hier steeds afhankelijk van vissersboten ,of over enorme rotsen klimmen dat hebben we vandaag gedaan maar met deze temperaturen en uit de wind valt het niet mee. Je moet natuurlijk ook geen benen breken ,dus 24 maart zoeken we weer de vaste wal op. Internet is hier ook moeilijk . Je hebt hier niet altijd stroom .Groeten van Hennie en Frans

• 21 Maart 2014 - 13:26

Emma:

Hallo globetrotters,

Doe voorzichtig daar he.
    Hoe zat het ook al weer: stalagmieten en stalagtieten, maar welke hangen nu ook al weer,
    even googelen.

Grote groet uit een druilerig Kampen.
    Gisteren was het stralend zonnig, maar het regent vandaag, wel goed voor de tuin, want ons gras is behandeld :-)

Emma

• 21 Maart 2014 - 13:37

Emma:

Nou het is stalagmieten, (komt van monter (fr)= stijgen, die staan dus.
    Frans staat tussen twee enorme (stalac)tieten dus :-)

• 22 Maart 2014 - 12:28

Joop En Irmaa:

Hallo hennie en frans.mooi hoor, daar waar jullie nu weer zijn..het is hier frisjes dus lekker de haart aan s'avonds verder alles goed.gister Iselle nog gesprokenn
    Ze was by Piet geweest lieve groet van ons!
    joop en Irma