Lembongan eiland - Reisverslag uit Zwartsluis, Nederland van Frans en Hennie Habekotté - WaarBenJij.nu Lembongan eiland - Reisverslag uit Zwartsluis, Nederland van Frans en Hennie Habekotté - WaarBenJij.nu

Lembongan eiland

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans en Hennie

05 Februari 2011 | Nederland, Zwartsluis

Hallo allemaal we zijn nu 4dagen inmiddels op het eiland Lembongan ,.maar goed internetten laat het hier afweten .Vandaar dat we het kort houden alles goed met ons, het eiland is prachtig en daarom blijven we hier tot 14 febuari .Morgen vertrekken we naar een ander hotel bonga 7 lijkt ons een prachtig hotel. foto's lukt niet hier, maar misschien later als de verbinding beter is ,groeten van ons Hennie en Frans

• 05 Februari 2011 - 14:07

Iselle:

Fijn dat jullie het zo mooi hebben. Jammer van skype. heel veel plezier op dit nieuwe eiland en dat het snorkelen maar net zo mooi mag zijn als op Cuba!
    Heel veel liefs!

jiswi? kus

nmb kdso

• 05 Februari 2011 - 18:02

Kian:

Hoi opa en oma is het leuk op het eiland? Volgens de foto's wel opa hoe heet eigenlijk die camera die je had gekocht? Ik heb vandaag gevoetbald jammer genoeg heb ik 3-0 verloren ik heb een kans gemist en het waait hier heel hard.(daardoor heb ik die bal gemist) xxx kian

• 05 Februari 2011 - 18:03

Kian:

Stuur een e-mail terug

• 11 Februari 2011 - 13:47

Emma:

Hallo zus en zwager,

Hebben jullie een concurrent van Sonnenbergh ontdekt! Goed voor de conditie, want met al dat geluier moet je af en toe toch ook wat doen !

Het ziet er allemaal prachtig en relaxed uit.maar eu... wat is dat voor ventje is dat wel vertrouwt Hennie achter op die scooter?
    Wij hebben bijna w-end. Guus is gelukkig ook weer veilig geland in Dortmund en onderweg naar huis.

Veel plezier op jullie tropisch eilandjes en tot mails

Emma