Lembongan ceningan penida eiland - Reisverslag uit Zwartsluis, Nederland van Frans en Hennie Habekotté - WaarBenJij.nu Lembongan ceningan penida eiland - Reisverslag uit Zwartsluis, Nederland van Frans en Hennie Habekotté - WaarBenJij.nu

Lembongan ceningan penida eiland

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans en Hennie

07 Februari 2011 | Nederland, Zwartsluis

Hallo Kian de foto camera heet samsung 14 mega. 15 opti. Er zijn hier 3 eilanden i.p.v 2 eilanden 2 eilanden zijn we inmiddels geweest. We hebben nu ook bij het verslag Lenbongan foto"s geplaatst. Af en toe werkt het Internet hier ivm harde wind op zee, Maar hopelijk blijft het contact. veel liefs van Opa en Oma Jiswi hoe gaat het op karate veel kusjes van opa en oma ook dikke kusjes voor Marijn en Isan

• 08 Februari 2011 - 18:53

Kian:

hoi opa en oma inmiddels heeft pappa ook een camera gekocht canon 60d. toen mocht ik foto`s maken met zijn ouwe camera bij opening van de nieuwe kerk. en toen verloor ik mijn schoen in de modder! xxx kian

• 09 Februari 2011 - 19:50

Iselle:

Hoi,
    We komen net terug van een concert van Isan. Alle strijkers van Quintus deden mee! Was erg mooi!
    Morgen avond hebben we 10 minuten gesprekken. Dan horen we hoe de kids het hebben gedaan bij de toetsen.
    Ik stuur ook nog even een mail. Vrijdag ga ik met oom Piet op jullie site kijken. Bij de vijverhof hebben ze een soort internet cafe.
    Zijn suiker is al gedaald. Van 24 naar 13 en dus nog steeds te hoog. De medicatie slaat wel goed aan.
    Hoe is het met tante Hennie? Oom Piet is nog niet geweest (hij was er nog niet aan toe gekomen, zei hij. Druk, druk, druk!
    Vele kussen en kusjes de Wensinkies!

• 11 Februari 2011 - 09:29

Piet:

Hoe is het?
    Hier is alles goed.
    Met de anderen is ook alles goed.
    Ik ben nog niet bij Hennie geweest, maar dat lukt me ook niet.
    Groeten Piet