reis van sandakan naar kota Kinabalu - Reisverslag uit Zwartsluis, Nederland van Frans en Hennie Habekotté - WaarBenJij.nu reis van sandakan naar kota Kinabalu - Reisverslag uit Zwartsluis, Nederland van Frans en Hennie Habekotté - WaarBenJij.nu

reis van sandakan naar kota Kinabalu

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans en Hennie

25 Februari 2011 | Nederland, Zwartsluis

Hallo allemaal we zijn inmiddels weer verplaatst ,naar het Westen van Borneo plaats Kota Kinabalu .We zijn met de bus gegaan ,maar het was een lange zit, 6,5 uur heeft de bus erover gedaan . Het was het wel waard natuurschoon is natuurlijk prachtig. De foto's kan ik nog niet oversturen ,ivm problemen van onze computer dit propleem kan ik nog niet oplossen .Ook zit ik nu dit bericht te schrijven in het plaatselijke internet cafe hartelijke groeten van Frans en Hennie je kunt hier heerlijk vis eten en niet duur 2 euro pp.

  • 25 Februari 2011 - 09:58

    Isan:

    Lieve opa en oma.
    Gisteren ben ik bij Milan geweest.
    Toen ben ik naar plopsaland -
    geweest want zijn vader was jarig.
    En chenille mijn vriendin kwam bij ons-
    logeren.En we zijn naar amsterdam-
    geweest. En we zijn toen naar artis-
    gweest.
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxjes isan en knuffels
    en zoentjes en xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxjes isan iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisan doei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 25 Februari 2011 - 10:02

    JISWI:

    GHGHGHFDHGDHGHGGHJDDHUFDSUHRURJI UY?
    Lieve Opa en oma,
    Ken je me nog?
    Ik heb lekker vakantie, neh neh neh neh neh.
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxvcvjiswinshfjfcdjdjgkligj.jgmmgkzdfjgjntjhhagjkdhujghduzzhgzdu

  • 25 Februari 2011 - 10:04

    Piet:

    Hier is alles goed.
    Ik doe boodschappen en vanmiddag lekker eten. Rode bieten met ui en gebakken vis.
    Het allerbeste,
    Piet

  • 26 Februari 2011 - 20:11

    Kian:

    ik hoop dat je z´n hengel vind dat is heel handig voor de vakantie zo in het vliegtuig in je broekzak en het molentje in de andere broekzak. wij hebben ook een leuke vakantie niet echt warm. is het nog leuk of snakken jullie naar huis. is het wel warm genoeg of vriezen jullie weg en doe wel rustig met de vis ik ben benieuwt of de vis er nog is als jullie terug zijn van vakantie .xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxkiiiiiiiiiiiiiiiaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnn

  • 26 Februari 2011 - 20:15

    Marijn:

    Hey hoi,

    Dan ook maar een berichtje van mij. Wanneer komen jullie nou eindelijk een keer op skype kijken! :)

    Grtz.
    Marijnnn

  • 26 Februari 2011 - 20:22

    Marijn:

    (L) :D :P :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zwartsluis

Frans en Hennie

Beste Familie/Vrienden, Welkom op onze reissite.

Actief sinds 18 Jan. 2009
Verslag gelezen: 275
Totaal aantal bezoekers 149990

Voorgaande reizen:

21 Januari 2015 - 22 April 2015

Onze Reis 2015

15 Januari 2014 - 18 April 2014

Nieuwe reis 2014

15 Januari 2002 - 20 April 2013

Verre reis 2013

19 Januari 2012 - 20 April 2012

Verre rondreis 2012 van Hennie en Frans

18 Januari 2011 - 30 Maart 2011

overwinteren 2011

Landen bezocht: