Kota Kinabalu - Reisverslag uit Zwartsluis, Nederland van Frans en Hennie Habekotté - WaarBenJij.nu Kota Kinabalu - Reisverslag uit Zwartsluis, Nederland van Frans en Hennie Habekotté - WaarBenJij.nu

Kota Kinabalu

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans en Hennie

27 Februari 2011 | Nederland, Zwartsluis

Hallo lieve kleinkinderen hier een berichtje opa en Oma we hebben het nog prima naar onze zin ,maar we missen jullie wel hoor ,we vinden het leuk dat jullie af en toe ook een berichtje op [waar ben je nu] plaatsen. Morgen gaan we naar een paar eilanden voor de kust , om daar te snorkelen en dan willen we nog naar het noorden van Sabah ,naar de top van Borneo en dan gaan we richting het zuiden naar Brunei een olie staatje .Als alles doorgaat. nou lieve kids dikke knuffels van Opa en Oma... Kian hierbij foto's van het hengeltje....

• 06 Maart 2011 - 10:39

Erica:

Lieve pa en ma,
    Kian zat te watertanden bij het zien van het kleinste hengeltje ter wereld.
    "Die zou ik mooi mee op reis kunnen nemen!". Vorig jaar zou en moest de hengel mee waar we eigenlijk geen ruimte meer voor hadden. Nou deze heeft een beter formaat. Kan makkelijk in je koffer.
    Doe de groeten aan de Sultan en drink een glaasje thee op ons.
    Liefs van de Fidders