Kota Kinabalu - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Frans en Hennie Habekotté - WaarBenJij.nu Kota Kinabalu - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Frans en Hennie Habekotté - WaarBenJij.nu

Kota Kinabalu

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans en Hennie

04 Maart 2011 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hallo we zijn nu weer in Kinabalu en vertrekken maandag weer om 14.05 met Air Asia naar Kuala Lumpur ,daar blijven weer voor een aantal dagen .Met ons gaat alles naar wens we genieten van het het heerlijke eten hier, morgen gaan we naar een van de vele eilanden hier voor de kust.per snelboot om te snorkelen.Lieve groeten van Hennie en Frans....

• 04 Maart 2011 - 12:30

Emma:

Lieve zus en zwager.

Jullie reizen er wat af zeg, geweldig!
    Zo'n longhouse is wel lekker luchtig en gemakkelijk schoon te houden, al hoewel hoe zit het met de beestjes? Niks voor Guus!
    Veel plezier en goede reis naar K L .
    Hartelijke groet van ons allen uit een koud, maar knus Nederland.

• 06 Maart 2011 - 10:55

Erica:

Lieve pa en ma,
    Ik moest van Kian vermelden dat hij een negen heeft voor zijn spreekbeurt. Hij hield zijn spreekbeurt over Vuurwerk. Helemaal opgelucht is hij. Hij zag er als een berg tegenop en toen hij de spreekbeurt gedaan had vond hij het weer helemaal leuk. Leuk zo'n spreekbeurt joh! (met knikkende knieën). Het zonnetje schijnt bij ons maar het is het lekkerst achter het glas. Maar de eerste krokussen komen weer boven de grond. Dat gaat goed zo! Dus nog even en dan hebben we hier ook weer lammetjes, tulpen en zonnestralen, héérlijk!

kusjes van de fidders xxxxx

• 07 Maart 2011 - 19:51

Joop & Irma:

Hallo familie wat een gewldige reis zijn jullie aan het maken zeg, maar vooral die opmerkingen over dat lekkere eten spreken me erg aan,nou weer naar Kaula lumpouren dan? nou we zijn zeer benieuwd wat het wordt. Hier is ook alles goed we gaan zo stiekem weg op het voorjaar aan ik hoorde vandaag op de radio dat het eerst kivietsei al weer gevonden is dus we gaan de goede kant op. Wehoren en zien wel weer van jullie. Liefs Joop& Irma.

• 08 Maart 2011 - 13:47

Iselle:

Wow! Wat mooi om te zien hoe jullie genieten! Hier alles ok!
    Heb zaterdag weer gepoloed. Viel nog niet mee. Ik heb totaal geen conditie meer en ik merk dat ik het nog steeds rustig aan moet doen.
    De kids hebben een mooi rapport en het naar hun zin op school.
    Zie verder mijn mailtje.
    Iselle