Kuala Lumpur pulau Pangkor - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Frans en Hennie Habekotté - WaarBenJij.nu Kuala Lumpur pulau Pangkor - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Frans en Hennie Habekotté - WaarBenJij.nu

Kuala Lumpur pulau Pangkor

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans en Hennie

10 Maart 2011 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hallo allemaal we vertrekken weer van KL naar pulau Pangkor eiland aan de westkant. WE gaan met de bus naar Lumut en dan met de veerboot naar Pangkor we verbijven in hotel sandy beach misschien ? Daar blijven we een een weekje of langer? gisteren zijn we naar een groot stadspark geweest en een nationaal ART Gallery het park was prachtig.Lieve groeten van Hennie en Frans...

• 11 Maart 2011 - 09:27

Piet:

Hallo,
    Alvast gefeliciteerd met je 69ste verjaardag morgen!!!
    Ik heb ook een mooie trui gekocht zonder mouwen. In de Geerstraat. Als jullie terug komen, moet jij dat maar even betalen.
    Heb je al wat gevangen met die hengel?
    Groeten,
    Piet

• 11 Maart 2011 - 09:37

Piet:

Breng je nog wat voor me mee? Het geeft niet wat.
    Piet

• 11 Maart 2011 - 12:40

Erica:

Lieve pa en ma,
    Volgen jullie het nieuws een beetje?
    In Japan is er een behoorlijke aardbeving geweest en er volgt een tsunami. Deze tsunami zal ook Indonesië, Australië treffen. Is er in Malesië geen tsunami-alarm afgegeven? Gaan dan niet naar afgelegen eilandjes. Maar naar hoger geglegen gebied a.u.b. Laat even wat van jullie weten. Waar jullie precies zijn.
    Liefs Erica

• 11 Maart 2011 - 13:22

Emma:

Hoi eilandhoppers,

Morgen weer zo'n romantische verjaardag onder een tropische sterrenhemel?
    Frans van harte gefeliciteerd en een fijne dag morgen. Wij zullen er een op nemen, alhoewel we een beetje geplaagd worden door een buikgriep-virusje, maar we houden het in de benen. Guus is deze week in Ro gwesst en is onderweg naar huis. Het begint hier voorjaar te worden en ze hebben voor morgen lenteweer voorspeld. Alsa de darmen zich een beetje koest houden, gaan we lekker golfen.Nogmaals een goede verjaardag morgen.

Lieve groet uit Kampen

• 11 Maart 2011 - 19:10

Henk En Ria:

Alvast van harte met je verjaardag morgen frans. Laten jullie iets van je horen na die verschrikkelijke aardbeving en daarna de tsunamie in Japan??? Hopelijk hebben jullie daar geen last van. Veel plezier nog verder. Hartelijke groeten van Henk en Ria