Pangkor - Reisverslag uit Pangkor, Maleisië van Frans en Hennie Habekotté - WaarBenJij.nu Pangkor - Reisverslag uit Pangkor, Maleisië van Frans en Hennie Habekotté - WaarBenJij.nu

Pangkor

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans en Hennie

14 Maart 2011 | Maleisië, Pangkor

Nogmaals hartelijk dank voor de vele felicitaties en lieve woorden . deze man komt uit Zwitserland en vaart met dit bootje langs de eilanden van Maleisie alleen een beetje eenzaam bestaan of niet?? we zijn van morgen door het oerwoud gelopen vroeg op pad en het was prachtig al die geluiden .Alleen veel last van muggen .Maar we hadden ons goed ingesmeerd met een soort muggenolie groeten van Frans en Hennie

• 15 Maart 2011 - 19:30

Erica:

Die man heeft het wel lekker rustig zo in z´n eentje. Misschien heeft hij wel meer aanspraak dan jullie denken.
    Tja t´is maar waar je van houdt.
    Vandaag was het erg mooi weer, de lente lijkt in aantocht. heerlijk!
    Zaterdag hebben Jeroen en ik op een terrasje even het glas op je verjaardag geheven. s´Avonds naar een voorstelling van Frank Groothof geweest. De kids zaten ademloos te luisteren. en dat terwijl Marijn eerst dacht dat het maar kinderachtig zou zijn. Ze pubert lekker door.
    Kian voetbalt wat af. En ieder vrij moment loopt hij achter een bal aan te rennen. Liefs maar weer van ons de fidders xxxxx