Pangkor eiland - Reisverslag uit Pangkor, Maleisië van Frans en Hennie Habekotté - WaarBenJij.nu Pangkor eiland - Reisverslag uit Pangkor, Maleisië van Frans en Hennie Habekotté - WaarBenJij.nu

Pangkor eiland

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans en Hennie

12 Maart 2011 | Maleisië, Pangkor

Hallo allemaal we zijn gisteren aangekomen op Pangkor eiland aan de Westkant van maleisie dus niet in het gebied van tsunamies . daar waren we een week geleden Borneo . We blijven hier voorlopig tot aan 18 maart en dan zien we wel verder, wees dus niet ongerust alles is goed met ons. We zullen het nieuws volgen .Het eiland Pangkor is prachtig Morgen gaan we een fiets huren en het eiland verkennen.Bedankt voor alle felicitaties en vele lieve woorden en wensen Lieve groeten van Frans en Hennie....

• 12 Maart 2011 - 11:39

Joop & Irma:

Hallo familie,
    Nou we weten inmiddels dat het goed gaat met jullie,gelukkig maar wat een ramp zeg, hopenlijk wordt het weer wat rustig in de aardbodem daar en gaat het goed met die kerncentrale,want dat is toch wel heel eng.
    Frans van harte gefeliciteerd met je verjaardag,nog heel veel jaar samen toegewenst ,we drinken er vanavond wel eentje op.hou ons op de hoogte en tot devolgende mail maar weer.

• 12 Maart 2011 - 12:42

Rein & Carolien:

Gelukkig dat het goed met jullie gaat!
    Oom Frans van harte gefeliciteerd met je verjaardag en dat jullie nog maar lekker lang mogen genieten van elkaar en van jullie reizen samen.

• 12 Maart 2011 - 13:28

Iselle:

Goed om van jullie te horen! Heb je nou al taart gehad? Wij ook nog niet! Ik stuur nog even een mailtje.
    Liefs Iselle

• 12 Maart 2011 - 14:55

Ali:

Hallo Frans en Hennie,
    Van harte gefeliciteerd met Frans zijn verjaardag, dat er nog maar veel mooie en reislustige jaren mogen volgen.
    Leuk om jullie reisverslag te volgen, gelukkig geen last van tsunami!
    Liefs,
    Ali

• 12 Maart 2011 - 22:26

Ina En Douwe:

Gelukkig alles goed met jullie. Verschrikkelijk wat er gebeurt is.Frans nog van harte. Liefsina en Douwe

• 13 Maart 2011 - 12:39

Corinne En Jan:

Hallo Hennie en Frans,

Frans van harte gefeliciteerd met je verjaardag, de zelfde dag waarop ook mijn moeder verjaarde. Goed dat jullie niet in de gevarenzone bevinden. De foto zien er geweldig uit. Nog bedankt voor die mooie kaart. Corinne moet maandag 21 naar het ziekenhuis dan gaat het gips eraf en wordt een foto gemaakt. Kijk samen goed uit we willen de buren weer heel terug om er een borrel mee te kunnen drinken.
    Groeten uut de sluus.