Vrijdag 8 maart vertrekken we weer - Reisverslag uit Ban Sala Dan, Thailand van Frans en Hennie Habekotté - WaarBenJij.nu Vrijdag 8 maart vertrekken we weer - Reisverslag uit Ban Sala Dan, Thailand van Frans en Hennie Habekotté - WaarBenJij.nu

Vrijdag 8 maart vertrekken we weer

Blijf op de hoogte en volg Frans en Hennie

06 Maart 2013 | Thailand, Ban Sala Dan

Op het eiland Koh Lanta is het rijden op een brommer een ideale manier om het eiland te verkennen
het was prachtig .Van het noorden naar het zuiden ,aan de oostkant is een hoofdweg en aan de westkant is een hoofdweg in het zuiden komen de wegen niet niet bij elkaar , je moet altijd terug rijden tot midden van het eiland ,daar gaat een verbindingsweg van oost naar westen van het eiland ,dit komt door in het zuiden steile en hoge rotsen.Een eiland met heel veel prachtige stranden en veel natuurschoon en veel diersoorten. Zie foto's hartelijke groeten van Hennie en Frans

• 07 Maart 2013 - 15:39

Emma:

Hi Globies,

8 maart, internationale vrouwendag. In Roemenie krijgen alle werkende vrouwen bloemen en gaan uit eten met de baas, leuk toch!
    Goede reis maar weer en we horen wel waar jullie terecht komen.
    Hier hebben we een paar heerlijke vorjaarsdagen gehad, maar helaas gaat het volgen wk weer vriezen !
    Guus heeft nog steeds last van een hardnekkig griepvirus, verder lekker bezig.

grote groet

• 08 Maart 2013 - 08:06

Jib+Petch:

Hi Frans & Heenie,

Hope you enjoy your trip at Lipe Island.

Best regards,

Jib+Petch

• 08 Maart 2013 - 10:38

Piet:

Hallo,

Hier Piet. Ik heb gisteravond voor de vijfde keer achter elkaar een bingoprijs gewonnen.
    Met schilderen ben ik met een fruitschaal bezig.
    Verder heb ik niet zo mooi nieuws. Ik ben weer 150 euro kwijt.
    Het was hier mooi weer deze week.
    Ik heb vandaag weer kaarten gemaakt.
    Woensdagmiddag heb ik bloemschikken gedaan.

Jullie vertrekken weer, maar waar naartoe dan?

Groeten Piet

• 08 Maart 2013 - 10:45

Iselle:

Hey pap en mam,

Ziet er allemaal weer lekker uit zeg.
    Van de week was het hier ook 16 graden. Dat klinkt voor jullie natuurlijk als onder nul,
    maar wij vonden het super. Lekker veel buiten geweest in het zonnetje.
    Helaas wordt het volgende week weer winter!

Waar gaan jullie naartoe? Blijft het Thailand nog?
    Zo ja, met een goede verbinding gaan we morgen wel weer even skypen.
    Is 3:00 uur ok? (Bij jullie 21:00 uur). anders bel je maar even.

Oom Piet nog even tussendoor: Go-ahaed - Dos 1-2. Verloren! Morgen zullen ze ook
    wel weer verliezen!

De vorige keer gaf de computer bij het skypen aan, dat onze microfoon prima in orde was, dus er was iets met de verbinden of jullie hadden gewoon het geluid uit staan :) Want je bleef maar zeggen dat wij de microfoon niet aan hadden, maar......:) :)

Liefs Iselle

• 10 Maart 2013 - 20:58

Jan En Jet:

Hallo vakantiegangers,
    Als ik de foto's bekijk zien we dat jullie genieten, mooi weer hebben en altijd smilend op de foto staan. Die mooie stranden lijkt ons ook wel wat, hier is het koud en wit.

Frans, alvast gefeliciteerd met je verjaardag de 12e en nog een hele fijne tijd gewenst.

Oh ja het gaat goed met de kippen, en de rest van de beesten.

Het ga jullie goed en we volgen jullie, hebben wij ook nog een beetje vakantiegevoel.

Jan jet en de kinderen