We zijn op het eiland Koh Lipe - Reisverslag uit Ban Ko Li Pe, Thailand van Frans en Hennie Habekotté - WaarBenJij.nu We zijn op het eiland Koh Lipe - Reisverslag uit Ban Ko Li Pe, Thailand van Frans en Hennie Habekotté - WaarBenJij.nu

We zijn op het eiland Koh Lipe

Blijf op de hoogte en volg Frans en Hennie

10 Maart 2013 | Thailand, Ban Ko Li Pe

Vrijdag zijn we aangekomen op het eiland Koh Lipe en blijven hier tot 14 maart want dan is onze Visa verlopen ,dus we moeten hier weg richting Maleisië Koh Lipe is een klein eiland maar hagel witte stranden en prachtig helder water snorkel bijna niet nodig .Internet gaat hier moeilijk maar we hebben nu wat gevonden. Dus vandaar dat we ons even weer melden.Hartelijke groeten Hennie en Frans

• 10 Maart 2013 - 15:03

Iselle:

Vandaar dat het skypen niets werd.
    Ik zit nu ook klaar, maar dan zal het wel weer niets worden.
    Gr. iselle

• 10 Maart 2013 - 17:53

Emma:

Hi globies,

Ik heb weer even gegoogled en wat een paradijselijk oord!
    Er is ook een dorpje waar zeezigeuners huizen ? Alleen wat brommertjes, verder geen lawaai.
    Heerlijk toch.
    Bedankt voor jullie mooie kaart, leuk hoor. Onvoorstelbaar dat jullie al weer bijna 8 weken onderweg zijn.
    5 april geven we nog een bescheiden feestje, komen jullie nog even over ? :-)
    Geniet ze !

Warme groet vanuit een winters nl
    Guus en Emma

• 10 Maart 2013 - 22:16

Arvid En Beatrice :

Hoi Frans en Henny,

Wat fijn dat alles goed gaat met jullie.
    En wat een mooie foto's.
    Geniet ervan en denk even aan ons als je straks
    op die mooie witte stranden bent

Groetjes uit het koude Genemuiden
    Arvid, Beatrice, Jan, Daan en Sem

• 11 Maart 2013 - 19:46

Monique En Wou:

Hallo Hennie en Frans,

We hebben net alle foto's eens bekeken, prachtig!! We zijn zeer jaloers op de berichten van 24 graden smorgens vroeg, laat staan die van 32 graden smiddags!! lijkt ons heeeeeerlijk. Het is hier namelijk momenteel errug koud en guur, met vorst, wind en soms sneew JAKKES....

Het is hier nu maandag 11 maart rond 19:38 uur, bij jullie daar is Frans al jarig, dus VAN HARTE gefeliciteerd!!! Alle goeds en gezondheid gewenst van ons allen!!

We hebben ook nog en nieuwtje... het negende kleinkind is op komst!
    Bas en Monique durven het nog een keer aan, 12 weken onderweg nu, hartstikke leuk!

Aanstaande zaterdag gaan we een weekje naar Gerlos Deze week valt daar sneeuw dus als het goed is kunnen we volgende week lekker skien, met mila op de slee, lekker uit eten etc etc....

Groeten van ons, dikke kus!

• 11 Maart 2013 - 20:36

Hennie En Kees:

Hennie en Frans,
    Bedankt voor de mooie kaarten en prachtige foto,s
    jullie genieten en wij dan ook.
    We kijken uit naar de volgende.
    Frans voor dinsdag de 12e van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    een dikke kus van mij (Hennie), en een
    lieve groet van ons samen.
    Nog veel plezier en een gezellige dag.
    Hennie en Kees
    Bruins

• 12 Maart 2013 - 09:35

Arie Dina :

Frans van hartelijk gefelicieteerd en nog vele gezonde jaren he,,ook hennie he en daar drinken wij een glas wijn op.wij gaan vrijdag naar tenerief, nou groetjes van ons beiden .xxx arie dina .

• 12 Maart 2013 - 10:34

Ria Prinsen:

Frans, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en Hennie ook natuurlijk. Maak er een leuke dag van
    en een kus van ons allebei voor jullie allebei. gr. henk en ria

• 13 Maart 2013 - 01:31

Emma:

Frans van harte gefeliciteerd, was het weer een romantische verjaardag onder een tropische sterrenhemel ?
    Nog heel veel goede en liefdevolle 'reis' jaren gewenst.

Guus en Emma