Dubai vliegveld - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Frans en Hennie Habekotté - WaarBenJij.nu Dubai vliegveld - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Frans en Hennie Habekotté - WaarBenJij.nu

Dubai vliegveld

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans en Hennie

24 Januari 2014 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

We zijn inmiddels op het vliegveld aangekomen van Dubai ,en wachten op onze vlucht naar Colombo Srilanka . We vertrekken om 22.55 vanavond ,en komen morgen 25 jan om 5 uur aan ,dus maar hopen dat we een beetje slapen in het vliegtuig . Ook op het vliegveld is gratis internet en kunnen hier voor dat we aankomen in Colombo nog mooi even een hotel boeken ,voor een paar dagen . De cruise is aan te raden goed eten en een prachtige kamer (hut )en veel gezien van Oman en Abi Dhabi. Mooie zeereis met een kalme zee en veel zon groeten uit Dubai van Hennie en Frans

• 24 Januari 2014 - 14:07

Anne-Dirk:

Goed om te horen dat jullie volop genieten.

Veel plezier en goede reis verder.

• 24 Januari 2014 - 14:52

Emma:

Goede reis groetjes van een grijs 'Schok'
    Guus en Emma

• 25 Januari 2014 - 15:28

Dina:

Hallo frans hennie,jullie hebben het mooi he, een prachtige foto.s van jullie gr. Van ons beiden .xxxx