Negombo - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Frans en Hennie Habekotté - WaarBenJij.nu Negombo - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Frans en Hennie Habekotté - WaarBenJij.nu

Negombo

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans en Hennie

02 Februari 2014 | Sri Lanka, Negombo

We gaan verhuizen naar een Hotel dat ik al eerder via internet geboekt had, wel jammer maar ja ,hotel heb ik reeds betaald niet wetende dat we bij die Hollandse mevrouw ook een kamer konden huren. Hadden we liever gedaan. Het nieuwe hotel heet Paradise Holiday Hotel voor vier dagen en dan zien we verder met plannen maken . Lieve groet Hennie en Frans

• 02 Februari 2014 - 13:54

Ina En Douwe:

hoi wereldgenieters. Vanuit een nu ook wel zonnig Kraggenburg een hartelijke groet.
    Het gaat goed met jullie zo te lezen. Doe het rustig aan en geniet er van. Over een maandje kunnen wij de zon ook weer opzoeken. Gr. van Douwe en Ina.

• 02 Februari 2014 - 19:59

Erica :

Kians verjaardag gevierd vandaag.
    Was een gezellige dag.
    Fijne tijd op Sri Lanka.

Lieve groet,

Erica XXX

• 02 Februari 2014 - 20:11

Emma:

Nog gefeliciteerd met jullie kleinzoon ! Succes met de verdere reisplannen. Grote groet van ons allen !

• 02 Februari 2014 - 20:44

Joop&irma:

Hallo familie,jammer van dat mooie plekje bij die hollandse vrouw,maar de volgende bestemming zal ook wel weer goed zijn,we hadden hier even een beetje winter maar dat is jammer genoeg al weer over.
    Benieuwd waar jullie nu weer terecht komen. Lieve groet.

• 03 Februari 2014 - 14:34

GERDA:

hallo Hennie,

we hebben een vraag voor mijn annuleringsverzekering.
    jij hebt mij afgemeld, en nu vraagt de verzekering daar een bewijs van.
    kun jij mailen naar dat reisbureau zodat ze weten hoe dat gegaan is.
    het email adres is hasselt@hireisbureau.nl

alvast bedankt en nog een fijne vakantie, gr gerda.

h