Nuwara Eliya - Reisverslag uit Hawa Eliya East, Sri Lanka van Frans en Hennie Habekotté - WaarBenJij.nu Nuwara Eliya - Reisverslag uit Hawa Eliya East, Sri Lanka van Frans en Hennie Habekotté - WaarBenJij.nu

Nuwara Eliya

Blijf op de hoogte en volg Frans en Hennie

11 Februari 2014 | Sri Lanka, Hawa Eliya East

Met de trein van Nuwara Eliya naar Budulla Ella terug naar Nuwara Eliya dwars door de bergen ,prachtige trein reis vanavond slapen in Nuwara Eliya vanuit ons slaapkamer kijken uit op een groot meer. Vanavond moet je hier wel een dikke trui aan want dan wordt het hier flink koud boven in de bergen ,waar ook veel thee wordt verbouwd , we hebben ook een rondleiding gehad in een theefabriek .Morgen vertrekken we weer naar zuidwest kust naar de plaats Hikkaduwa daar kun je snorkelen en we blijven daar ook een nacht slapen.kan op dit moment geen foto's over sturen ben de kabel verloren .Ook hebben we weer een auto met chaffeur Hennie en Frans

• 11 Februari 2014 - 18:48

Joop&irma:

Klinkt weer lekker avontuurlijk,genieten maar,wij genieten hier van de gouden-zilveren en bronsen medaille regen van de nederlanders bij de olympische winter spelen.
    Vr Gr.

• 12 Februari 2014 - 12:26

Emma:

Snel een nieuwe kabel zien te krijgen, want zonder foto"s geloven we al die verhalen niet :-)
    Inderdaad die schaatsers van ons doen het GEWELDIG!!! Krijgen jullie daar nog wat van mee?

Grote groet van ons allen