Nha Trang - Reisverslag uit Thôn Ðiền Hạ, Vietnam van Frans en Hennie Habekotté - WaarBenJij.nu Nha Trang - Reisverslag uit Thôn Ðiền Hạ, Vietnam van Frans en Hennie Habekotté - WaarBenJij.nu

Nha Trang

Blijf op de hoogte en volg Frans en Hennie

11 Maart 2014 | Vietnam, Thôn Ðiền Hạ

We blijven voorlopig in Nha Trang tot 16 Maart , en daarna vliegen we naar Ho Chi Minh. En blijven daar tot 18 maart want onze Visa is 18 maart afgelopen en moeten we Vietnam uit. We hebben hier ook heerlijk strandweer altijd een heerlijke windje vanaf zee ,en een heerlijk groot zwembad in de buurt . Van morgen zijn we naar een eiland voor de kust geweest ,je kunt er naartoe met kabelbaan of per boot ,kabelbaan is 3,5 km lang de langste kabelbaan ter wereld .Op het eiland is een reusachtig groot pretpark Vinpearl Land met glijbanen oceanarium 4 D- flims super groot zwembad met golfslag en een prachtig strand met prachtig wit zand .Lieve groet van ons Hennie en Frans

• 11 Maart 2014 - 14:37

Ina En Douwe:

Jullie zien prachtige dingen, daar kun je weer mooie verhalen van vertellen. Frans vast van harte gefeliciteerd met je verjaardag, maak er een fijne dag van samen. Wij gaan maandag camperen, richting zuid spanje, alvast een voorschot nemen op de zomer. We zien elkaar hopelijk zo tegen eind mei weer. Nog heel veel plezier en goede gezondheid toegewenst. Lieve groet van douwe en ina.

• 11 Maart 2014 - 16:12

Corinne En Jan Heijman:

Hallo Hennie en Frans, Frans van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag. Hennie ook onze felicitaties. Een heel fijne dag gewenst wij zullen hier op jullie proosten. (je weet dat doen we graag) Wat een prachtige verhalen en foto's. Dat moet weer een fantastische reis zijn. Hier is alles prima op nummer 37 en op nummer 39 dus geen probleem. Nog een hele fijne tijd en als die voorbij is graag tot ziens in de sluys.
    Vriendelijke groeten van Corinne en Jan

• 11 Maart 2014 - 16:20

Corinne En Jan:

Hallo Hennie en Frans, Frans van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag. Ook Hennie onze felicitaties. Een hele fijne dag gewenst. Dat jullie het naar de zin hebben is aan de mooie verhalen en foto's te zien. Het is weer een prachtige en spannende reis. Alles gaat hier naar wens. Nog een fijne tijd en daarna graag tot ziens in de sluys.
    Groeten, Corinne en Jan.
    N.B. Misschien is dit bericht dubbel maar hij was ineens van mijn scherm verdwenen.

• 12 Maart 2014 - 11:28

Emma:

Hallo lieve globetrotters,

Hieperdepiep Frans van Harte gefeliciteerd en Hennie jij met je maatje.
    Maak er weer wat bijzonders van, maar dat zal wel lukken.
    Interessant land dat Vietnam! Jullie beleven weer een geweldig avontuur, Chapeau!

Lieve groet van ons allen vanuit een zonnig Kampen.

• 12 Maart 2014 - 18:05

Erica Fidder:

Lieve pa,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Nog vele jaren in gezondheid gewenst samen met mama.

Dikke kus voor jullie allebei XXX

De Fidders